Razem na górskim szlaku...

Z okazji Dnia Dziecka nasza klasa (7d) wybrała się wspólnie na Leskowiec. To już klasowa tradycja, więc w tym roku nie mogło być inaczej!

Po wyjściu z autobusu rozpoczęliśmy wyprawę. Wspinaliśmy się na szczyt, podziwiając piękne widoki. Strome zbocze dało się wszystkim we znaki, dlatego ucieszyliśmy się niezmiernie, gdy dotarliśmy do wyznaczonego celu.

Najpierw odwiedziliśmy schronisko, by trochę odpocząć
i
zregenerować siły po wysiłku. Następnie udaliśmy się na szczyt, gdzie podczas wspólnych zabaw nadrabialiśmy miesiące spędzone przed ekranem komputera. Mieliśmy sobie tyle dopowiedzenia! Po zrobieniu kilku zdjęć graliśmy w siatkówkę, w zbijanego, rzucaliśmy frisbee. Niektórzy  popisali się kreatywnością przy wymyślaniu nowych zabaw więc o nudzie nie mogło być mowy.  Niestety, czas płynął bardzo szybko i ani się obejrzeliśmy, trzeba było ruszać w drogę powrotną.

Wycieczka na Leskowiec była niezwykle udana i mimo zmęczenia oraz braku sił podczas wyprawy (lockdown zrobił swoje), ten dzień pozostanie przez nas niezapomniany. Miło było znowu być razem...